الکس Stalock backstops وحشی به 3-0 برنده بیش از Canucks در بازی 1

EDMONTON, Alberta -- بسیار برای که goaltender نبرد. در حالی که مربی دین Evason حاضر به نکته دست خود را در مو

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399

EDMONTON, Alberta -- بسیار برای که goaltender نبرد.

در حالی که مربی دین Evason حاضر به نکته دست خود را در مورد استارت در روزهای منتهی به بازی 1 از مقدماتی سری وجود خواهد داشت نه هر گونه سوال است که با شروع بازی 2.

نه پس از Alex Stalock تن به تن 28-ذخیره shutout به رهبری وحشی به یک 3-0 برنده بیش از ونکوور کناکز برای شروع چه چیزی می تواند حواس پرت postseason اجرا شود.

که گفت: Stalock خواهد بود اولین کسی که به این می گویند یک تلاش گروهی است. که آیا آن را کوین Fiala گرفتن نمره رفتن یا Jared Spurgeon ضبط quietest سه نقطه بازی در تاریخ یا Ryan Hartman بازی جامد در هر دو به پایان می رسد, همه, گل رز به مناسبت این شب خاص.

آن آغاز شده و از سمت راست رها از جن.

اگر کسی نگران بود بازی نمی حذفی احساس با طرفداران در حضور مارکوس فولینو انجام بخشی خود را برای تزریق برخی از nastiness. او کاهش یافته دستکش با Canucks جناح Micheal Ferland در دقیقه افتتاح اولین دوره و اقدام به خالی کردن یک دسته از haymakers.

کمی بیشتر از 90 ثانیه بعد Fiala به وحشی سرب با یک ادم احمق در بازی قدرت. او جمع آوری عبور از جارد Spurgeon درست کردن faceoff و به هر طریقی یک شات است که به بیرون درز گذشته Canucks goaltender یعقوب Markstrom.

از آنجا وحشی به طور کامل کنترل ضبط و به احتمال زیاد ام را دور زد و با پیروزی آن را به حال شده است برای Markstrom rebounding بین لوله ها. او موجب صرفه جویی قابل توجه ترین در آمد اریک Staal و ژاک Parise از نقطه خالی محدوده.

که اجازه Canucks به چسبیدن به اطراف و در دوره دوم آنها در نهایت شروع به تست Stalock با آرایه ای از عکس در مقابل. خوشبختانه برای وحشی, او تا به وظیفه ساخت یک تعداد انگشت شماری از صرفه جویی از جمله زرق و برق دار دستکش صرفه جویی که به نمایش اعتماد به نفس خود را در چین.

میدوی را از طریق دوره دوم Spurgeon ثابت وحشی با برخی از مقدار مورد نیاز بیمه در بازی قدرت. او محصور عبور کامل از Staal منتظر یک دوم تقسیم و ضرب و شتم Markstrom پنج سوراخ.

که بیش از اندازه کافی به عنوان وحشی قفل شده است و همه چیز را در دوره سوم به نگه دارید برای برنده شدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب