Bygones برای 12 ماه مه سال 2020

اخبار تریبون 12 مه 1980 برتر آسانسور O بیکار به مدت 20 سال است که گرفته شده پایین هیئت مدیره توسط هیئت مدیره

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

اخبار تریبون 12 مه 1980

  • برتر آسانسور O بیکار به مدت 20 سال است که گرفته شده پایین هیئت مدیره توسط هیئت مدیره. بالای آسانسور به پایین آورده شد در اوایل ماه مارس اما بقیه در حال تخریب به آرامی به دلیل کیفیت از تخته های کاج.
  • از ماه آوریل کافه تریا در دلوت را امرسون مدرسه مشغول بوده است در ساعت 8 صبح با کودکان خوردن صبحانه. حدود 130 دانش آموزان هر روز در حال شرکت کنندگان در یک مدرسه خلبان برنامه صبحانه دادن به کودکان گرسنه یک افزایش تغذیه برای کمک به آنها را از طریق صبح.

News Tribune, مارس 12, 2000

  • اد راسل, مینه سوتا, قدرت, مدیر عامل شرکت, دیروز گفت او انتظار دارد که دلوت مبتنی بر شرکت به بیش از سه برابر درآمد سالانه خود را به $3.6 میلیارد دلار در سال 2005. این شرکت پروژه های یک یا دو خرید عمده در منطقه از 800 میلیون دلار به $1 میلیارد دلار در مدت پنج سال.
  • برتر را Murphy Oil Co. ذکر شده با نقض فدرال قانون هوای پاک استانداردهای برای افزایش دی اکسید گوگرد تولید گازهای گلخانه ای مناسب و بدون کنترل آلودگی مجوز. این شرکت ابراز مخالفت یافته گفت: آنها در واقع کاهش تولید گازهای گلخانه ای دی اکسید گوگرد بیش از دهه گذشته است.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب